Suurkiitos kaikille PieniEle keräykseen osallistuneille kerääjille ja tukeen osallistuneille.

Suojatuotteita terveydenhuoltoon toimittava Logonet Oy on lahjoittanut Reumaliitolle suojamaskeja yhdistysten käyttöön.

Yhdistys voi käyttää maskeja toiminnassaan tai jakaa jäsenilleen, mutta niitä ei saa myydä edelleen.

Meillä on nyt maskeja jaossa, tarvitessasi ota yhteyttä numeroon 0400787127, maskit on pakattu 50 kappaleen paketeiksi.

Kesän ajan olemme "lomalla", mutta yhteyttä voi aina ottaa, voi olla, että teemme teatterimatkan sopivan tullessa kohdalle.

Toivotan aurinkoista kesän aikaa teille. Laila

Jäsenetuja

Kaukavedessä tapahtuvaa liikuntaa tuetaan (10€/15€). Tuki on mahdollista saada erihintaisiin uinti- ja kuntosalirannekkeisiin yhdistyksen jäsenkorttia näyttäen. Tuen (15€) voi käyttää myös muuhun liikuntaan tai kulttuuritapahtumaan.

Tuki myönnetään yhden kerran jäsenelle vuoden aikana

Synlab (Cityterveys) Välikatu 17 Kajaani puh. 010 326 3260,antaa 12 % alennuksen laboratoriotutkimuksista sekä 5 % alennuksen magneettitutkimuksista Etuun ovat oikeutettuja Kajaanin reumayhdistyksen jäsenet sekä samassa taloudessa asuva perheenjäsen. Jäsenyys on todistettava yhdistyksen jäsenkortilla sekä henkilötodistuksella.

Kajaanin Jalkaterapia Ky antaa normaalihintaisista tuotteista 10 % alennusta yhdistyksen jäsenille.

Kainuun Fysios antaa normaalihintaisista palveluista 5 % alennusta yhdistyksen jäsenille.

Konttorikolmio Kuurnantie 7 Kajaani puh. (08) 633 160, antaa normaalihintaisista tulostusväreistä 10 % alennusta yhdistyksen jäsenille.

Lehtikankaan Apteekki tarjoaa vuonna 2021 yhdistyksemme jäsenilleen apteekkitilausten kotiinkuljetuksen hintaan 5€ (norm. 9,90€).

Parturi - Kampaamo Hius Ma-Ri  Kauppakatu 25 Kajaani puh. (08) 622 133 antaa normaalihintaisista palveluista ja tuotteista 10 % alennusta yhdistyksen jäsenille.

Instrumentarium/Nissen normaalihintaiset silmälasit -30%, aurinkolasit -20%, piilolinssit -25%  ja näöntarkastus veloituksesta   Katso

Alennus myönnetään näyttämällä voimassa olevaa jäsenkorttia

Reumaliiton sivulta löydät liiton tarjoamia jäsenetuja

MUITA YHTEISTYÖKUMPPANEITA