Kerhotoiminta

ke 20.11.2019 JOULURUOKAILU

la 23.11. allasjumppa klo 11.15-12.00

ma 25.11. jumppa klo 12.40

ma 25.11.2019 klo 17.00-18.00 kirjastonhoitaja Päivi Ojala esittelee E-kirjapalveluja ja kirjaston nykyistä toimintaa.                            Klo 18.00 SYYSKOKOUS esillä sääntömääräiset asiat

ti 26.11. Harrastepiiri 12-14

la 30.11. klo 9-15

Joulumyyjäiset Musiikkiopistolla

UUTTA to 12.12. klo 17.00  Sotkamon Fibro-kerho toinen kokoontuminen Nuorisotalo Asema 13, Keskuskatu 13 kerhotilat.

Kajaanin reumayhdistys ry

Jäseneksi liittyminen

Kajaanin Reumayhdistys ry:n jäseneksi voit liittyä sähköpostilla, postittamalla jäseneksi liittymislomakkeen tai Tutun tuvalla. Jäsenyys astuu voimaan jäsenmaksun suorittamisen jälkeen. Jäsenmaksu on vuonna 2019 15 €.

LIITTYMISLOMAKE
tai tulosta tästä Liittymislomake pdf

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden, jossa on tärkeää ja uutta tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta sekä Suomen Reumaliiton toiminnasta. Alkuvuodesta saat oman yhdistyksen toimintakalenterin ja jäsenkirjeen, joissa kerrotaan tulevalle vuodelle suunnitellusta toiminnasta. Jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämään toimintaan, retkille ja matkoille.

Jäsenasioiden vastaava
Pirjo Heikkinen