Hei, nyt kannattaa liittyä jäseneksi, sillä loppuvuonna ei peritä enää jäsenmaksua.

TULEVAA viikko 42

ma 18.10. klo 13.00 Käsipaino-Kahvakuulajumppa
ti 19.10 klo 10.00-12.00 Toimisto
ti 19.10. klo 12.00-14.00 Digikerho    Erja Elfing opastaa esim tietoturvasta, laitteiden aasetuksista jne, mieti ennakkoon omasta ongelmasta kysymystä.
to 21.10. klo 15.30-16.15 Allasjumppa
Tervetuloa!

ma 25.10. Jäsenilta jossa esitetään mm. juhlasta tehty video sekä Historian havinaa video voidaan esittää uudestaan.

Yhdistyksellä on lahjoitusmaskeja jaossa jäsenille, tarvitessasi ota yhteyttä numeroon 0400787127, maskit on pakattu 50 kappaleen paketeiksi.

Jäseneksi liittyminen

Kajaanin Reumayhdistys ry:n jäseneksi voit liittyä sähköpostilla, postittamalla jäseneksi liittymislomakkeen tai Tutun Tuvalla. Jäsenyys astuu voimaan jäsenmaksun suorittamisen jälkeen. Jäsenmaksu on vuonna 2021 20 €.
LIITTYMISLOMAKE
tai tulosta tästä Liittymislomake pdf

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden, jossa on tärkeää ja uutta tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta sekä Suomen Reumaliiton toiminnasta. Alkuvuodesta saat oman yhdistyksen toimintakalenterin ja jäsenkirjeen, joissa kerrotaan tulevalle vuodelle suunnitellusta toiminnasta. Jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämään toimintaan, retkille ja matkoille.

Jäsenasioiden vastaava
Pirjo Heikkinen