iihtymisvaihe tuli Kainuussa päälle,  joten ensi viikon  toiminnassa noudatetaan annettuja suosituksia ja toimitaan seuraavasti,

to 14.1. Allasjumppa klo 15.30 PERUTTU

ma 18.1.klo 13.00 Jumppa  Fysios

ma 18.1. klo 17.00 Fibrokerho Tutun Tupa  PERUTTU  kokonaan keväältä

ti 19.1. klo 12.15 Tiistaikerho  Digikerho tutustutaan digi-maailmaan ruohonjuuritasolla    Tutun Tupa,

ma 25.1. klo 13.00 Jumppa

ma 25.1. klo 17.00 Jäsenilta,  johon vuonna 2020 liittyneet uudet jäsenet kutsutaan ja vanhat ovat myös tervetulleita tutustumaan toimintaan ja hallitusjäseniin. Tutun Tupa

ti 26.1. klo 12.15 Tiistaikerho pelaillaan Tutun Tupa

Tervetuloa mukaan toimintaan.

Kiitos kaikille myyjäisissä käyneille, tuotteita löytyy vielä Tutun Tuvalta.

Jäseneksi liittyminen

Kajaanin Reumayhdistys ry:n jäseneksi voit liittyä sähköpostilla, postittamalla jäseneksi liittymislomakkeen tai Tutun Tuvalla. Jäsenyys astuu voimaan jäsenmaksun suorittamisen jälkeen. Jäsenmaksu on vuonna 2021 20 €.
LIITTYMISLOMAKE
tai tulosta tästä Liittymislomake pdf

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden, jossa on tärkeää ja uutta tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta sekä Suomen Reumaliiton toiminnasta. Alkuvuodesta saat oman yhdistyksen toimintakalenterin ja jäsenkirjeen, joissa kerrotaan tulevalle vuodelle suunnitellusta toiminnasta. Jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämään toimintaan, retkille ja matkoille.

Jäsenasioiden vastaava
Pirjo Heikkinen