Huom!

Loppuvuoden aikana liittyviltä ei peritä jäsenmaksua, mutta nautit jo jäseneduista.                Tervetuloa jäseneksi.

to 26.11. klo 17.00 Lavis Kalliok. 9           la 28.11. klo 11.15 allajumppa Kaukavesi

la  28.11. klo 12-15

Tapahtumien osalta otetaan huomioon sen hetkinen korona tilanne.    Kulttuuria: Yhdistykseltä saa 5€:n tuen  teatteri- tai konserttilippuun syksyn aikana. Tuki annetaan samalle henkilölle vain yhden kerran.

Tervetuloa mukaan toimintaan.

Jäseneksi liittyminen

Kajaanin Reumayhdistys ry:n jäseneksi voit liittyä sähköpostilla, postittamalla jäseneksi liittymislomakkeen tai Tutun tuvalla. Jäsenyys astuu voimaan jäsenmaksun suorittamisen jälkeen. Jäsenmaksu on vuonna 2020 15 €.
 Huom! Kun nyt liityt meidän jäseneksi 1.10 jälkeen saat loppuvuoden lahjaksi, täysillä jäseneduilla.

LIITTYMISLOMAKE
tai tulosta tästä Liittymislomake pdf

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden, jossa on tärkeää ja uutta tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta sekä Suomen Reumaliiton toiminnasta. Alkuvuodesta saat oman yhdistyksen toimintakalenterin ja jäsenkirjeen, joissa kerrotaan tulevalle vuodelle suunnitellusta toiminnasta. Jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämään toimintaan, retkille ja matkoille.

Jäsenasioiden vastaava
Pirjo Heikkinen