Hei hyvät jäsenet!

Torstain JUMPPA uhkaa loppua, ellei  saada 2-4 uutta jumppaajaa. Jumppa on tehokas, mutta kunnon huomioon ottavaa, liikunta osiossa on ohjelma.

Tule tutustumaan to 14.2. klo 17:00 Kainuun Fysioterapiaan (Akseli ja Elina)

ti 12.2. klo 12-14 Harrastepiiri,

ma 18.2. klo 17:00 FIPRO-kerho

ti 19.2. klo 12-14 Harrastepiiri, Asahi-liikunta osuus klo 13-14 vertaisohjaaja Arja Karjalainen.

ma 25.2. klo 17 Jäsenilta, vieraana NOSH-vaatekutsuyrittäjä                  Outi- Maria Haataja,
https://nosh.fi/page/508/nosh-edustaja-outi-maria-haataja, https://nosh.fi/category/300/naisten-uutuudet Näytä lisää

YSTÄVÄNPÄIVÄ tarjous reumayhdistyksen jäsenille

Kari Tapio 15 kesää laulunäytelmään - 2 yhden hinnalla!
to 14.3. Kajaani, Kongressi- ja kulttuurikeskus Kaukametsä klo 19 Kari Tapio 15 kesää -laulunäytelmä

Lippuvaraukset ja maksut yhdistykselle 26.2.2019 mennessä. Kun teet tilauksen, niin ilmoita 1 (sis. 2 lippua 35 €). @-mail: kajaanin.reumayhdistys@gmail.com, puh. 0400787127, maksut toimistolle tai kerhojen yhteydessä.

Kajaanin reumayhdistys ry

Jäseneksi liittyminen

Kajaanin Reumayhdistys ry:n jäseneksi voit liittyä sähköpostilla, postittamalla jäseneksi liittymislomakkeen tai Tutun tuvalla. Jäsenyys astuu voimaan jäsenmaksun suorittamisen jälkeen. Jäsenmaksu on vuonna 2019 15 €.

LIITTYMISLOMAKE
tai tulosta tästä Liittymislomake pdf

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden, jossa on tärkeää ja uutta tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta sekä Suomen Reumaliiton toiminnasta. Alkuvuodesta saat oman yhdistyksen toimintakalenterin ja jäsenkirjeen, joissa kerrotaan tulevalle vuodelle suunnitellusta toiminnasta. Jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämään toimintaan, retkille ja matkoille.

Jäsenasioiden vastaava
Pirjo Heikkinen