Kesän ohjelmaa

21.7.19 Yhteistapaaminen sotkamolaisten jäsenien kanssa Rekivaaralla Sotkamossa, Myllytorppalla. Tiedot tarkentuu myöhemmin, tiedustelu ja ilmottautuminen Laila 0400787127. Tervetuloa kesätapaamiseen.

Vielä kakasi lippua varattavana Jättiläis Ooppera Cajanuksen esitykseen 25.7.2019. Hinta 18€.

4.8.19 TeatteriretkiSuomussalmelle Kajaanin Tila-auton matkalla. Ruokailu Niittykahvilassa ja teatteri esitys. Ilmottautuminen ja tarkemmat tiedot Pirjo 0443008919.

Kajaanin reumayhdistys ry

Jäseneksi liittyminen

Kajaanin Reumayhdistys ry:n jäseneksi voit liittyä sähköpostilla, postittamalla jäseneksi liittymislomakkeen tai Tutun tuvalla. Jäsenyys astuu voimaan jäsenmaksun suorittamisen jälkeen. Jäsenmaksu on vuonna 2019 15 €.

LIITTYMISLOMAKE
tai tulosta tästä Liittymislomake pdf

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden, jossa on tärkeää ja uutta tietoa reumasairauksista ja niiden hoidosta sekä Suomen Reumaliiton toiminnasta. Alkuvuodesta saat oman yhdistyksen toimintakalenterin ja jäsenkirjeen, joissa kerrotaan tulevalle vuodelle suunnitellusta toiminnasta. Jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämään toimintaan, retkille ja matkoille.

Jäsenasioiden vastaava
Pirjo Heikkinen