Huhtikuun ohjelmaa

Jäsenilta 29.4. klo 17:00 Tutun tuvalla.
Vieraana kenkäesittelijä Tarja Mustonen / Systeri Oy
 Tervetuloa, Kahvitarjoulut!

Kainuun yhdistysten yhteinen tapaaminen KEVÄT KEIKAUS 18.5. Suomussalmella, lähde mukaan, ilmottaudu! kajaanin.reumayhdistys@gmail.com tai puh. 0400787127

Aluepäivät Saariselällä

Kajaanin reumayhdistys ry

Uutta:  klo 13-14 tiistaisin Tutun tuvalla

8.1., 22,1., 5.2., 19.2., 5.3., 19.3., 2.4., 16.4., 7.5.

Asahi-liikuntaa vetää vertaistukiohjaaja Arja Karjalainen, tule kokeilemaan!

Valitettavasti kuntosalijumppa loppuu 7.3.2019 osallistujien puutteeseen. Jatkamme syksyllä, jos ryhmä saadaan kasaan.

Ohjattu kuntosali/jumppa Akseli & Elinassa

Kuntosalijumppa: Tammikuussa jatketaan jumppaa, torstaisin 17-18, Kainuun Fysioterapiassa Lönnrotinkatu 14, aloitetaan 10.1.2019, uuden vetäjän ohjauksessa, uusia osallistujia toivotaan myös mukaan.

klo 17:00 – 18:00. Hinta kevät 2.50 €/kerta sarjana. Nyt voit osallistua myös yksittäisiin vuoroihin silloin maksu 3,50 €/kerta. Ohjelma

Ohjattu vesiliikunta Kaukavedessä

Allasjumppa: Vesiliikuntakeskuksessa alkaen lauantaina 12.1.

HUOM aika muuttunut entiseen klo 11:15 – 12:00 (passi)

Kaukavesi-vesiliikuntakeskuksen allasosastolle ja kuntosalille voi saada tiettyjen diagnoosien (esim. Kela-kortin tunnus 202) ja lääketiet. selvitysten perusteella 120€ E-rannekkeen. Saatavana on myös kerta-, sarja- ja kausilippuja. Yhdistys hyvittää kerran vuodessa 15 € Kaukaveden 120 €:n (E-ranneke) kuntosali/allasmaksun kuitteja vastaan.