Kerhotoiminta

ma 21.10. Jumppa Kainuun Fysioterapia klo 12.40-13.40.

ti 22.10. Harrastepiirissä opetellaann Makrame-solmeilua Pirjon opastuksella ja jatketaan myös seuraavana tiistaina klo 12-14 Ilmottaudu mukaan puh. 0400787127

la. 26.10. Allasjumppa  Kaukavedessä klo 11:15 - 12:00

ma 28.10. Jumppa Kainuun Fysioterapia klo 12.40-13.40

ma 28.10 Jäsenilta klo 17-19  Vierailemme Kainuun Muistiyhdistyksen tiloissa Kauppakatu 36,muistikuntoutusvastaava Lea Torvinen kertoo meille muistin huollosta. Kahvitarjoilu. Ilmottaudu mukaan puh. 0400787127 miel. tekstiviesti. Tervetuloa kuulemaan tärkeästä asiasta.

Kajaanin reumayhdistys ry

Ohjattu kuntosali/jumppa Akseli & Elinassa

Syksyllä ohjattu liikuntaryhmä Kainuun Fysioterapiassa Lönrotinkatu 14, jatkaa uudella paikalla, maanantaisin  klo 12:40-13:40 9.9.19 alkaen.

Tervetuloa mukaan. Ida ohjaa meitä.

Ohjattu vesiliikunta Kaukavedessä

Allasjumppa: Vesiliikuntakeskuksessa alkaen lauantaina 14.9.19

HUOM aika muuttunut entiseen klo 11:15 – 12:00 (passi)

Kaukavesi-vesiliikuntakeskuksen allasosastolle ja kuntosalille voi saada tiettyjen diagnoosien (esim. Kela-kortin tunnus 202) ja lääketiet. selvitysten perusteella 120€ E-rannekkeen. Saatavana on myös kerta-, sarja- ja kausilippuja. Yhdistys hyvittää kerran vuodessa 15 € Kaukaveden 120 €:n (E-ranneke) kuntosali/allasmaksun kuitteja vastaan.