Hei, nyt kannattaa liittyä jäseneksi, sillä loppuvuonna ei peritä enää jäsenmaksua.

TULEVAA viikko 42

ma 18.10. klo 13.00 Käsipaino-Kahvakuulajumppa
ti 19.10 klo 10.00-12.00 Toimisto
ti 19.10. klo 12.00-14.00 Digikerho    Erja Elfing opastaa esim tietoturvasta, laitteiden aasetuksista jne, mieti ennakkoon omasta ongelmasta kysymystä.
to 21.10. klo 15.30-16.15 Allasjumppa
Tervetuloa!

ma 25.10. Jäsenilta jossa esitetään mm. juhlasta tehty video sekä Historian havinaa video voidaan esittää uudestaan.

Yhdistyksellä on lahjoitusmaskeja jaossa jäsenille, tarvitessasi ota yhteyttä numeroon 0400787127, maskit on pakattu 50 kappaleen paketeiksi.

Toimintaa vuonna 2021

Sääntömääräiset kaikille avoimet, kevätkokous maaliskuussa käsittelee mm. edellisen vuoden toimintakertomukset ja tilinpäätökset ja syyskokous marraskuussa puheenjohtajan ja hallituksen valinnat. sekä vahvistaa talousarvion ja toimintasuunnitelman. Hallitus kokoontuu ja vastaa yhdistyksen toiminnasta vuosikokousten välisenä aikana.

Yhdessä olemme enemmän!
Yhdistysten jäsentapaamisissa, liikunta-, kädentaito- sekä muissa  harrasteryhmissä yhdistyvät samankaltaisia sairauksia sairastavien keskinäinenvuorovaikutus sekä mielekäs ja viihdyttävä tekeminen. Ryhmiin voi osallistua niin toisten kanssa uutta oppien ja kokien kuin myös toisten innostajana ja ohjaajana. Mikset sinäkin tulisi nyt mukaan!

Syksyn 2021 toimintaa

Tapahtumista ilmoitetaan keskiviikkoisin ilmestyvässä Koti-Kajaanissa ”Seurat toimivat” -palstalla, myös Koti-Kajaanin ja Kainuun Sanomien menovinkeissä päiväkohtaisesti.
Jäsentapaamisten aiheina on esitelmiä, tutustumiskäyntejä ym. jäsenistöä kiinnostavia aiheita.
Reumaliiton järjestämä valtakunnallinen reumaviikko
Tervetuloa

Varainhankinta

Jäsenten aktiivista osallistumista varainhankintaan toivotaan.
Jäsenten apua tarvitaan arpajaisten ja muiden varainhankinta-tempausten toteuttamisessa.