Suurkiitos kaikille PieniEle keräykseen osallistuneille kerääjille ja tukeen osallistuneille.

Suojatuotteita terveydenhuoltoon toimittava Logonet Oy on lahjoittanut Reumaliitolle suojamaskeja yhdistysten käyttöön.

Yhdistys voi käyttää maskeja toiminnassaan tai jakaa jäsenilleen, mutta niitä ei saa myydä edelleen.

Meillä on nyt maskeja jaossa, tarvitessasi ota yhteyttä numeroon 0400787127, maskit on pakattu 50 kappaleen paketeiksi.

Kesän ajan olemme "lomalla", mutta yhteyttä voi aina ottaa, voi olla, että teemme teatterimatkan sopivan tullessa kohdalle.

Toivotan aurinkoista kesän aikaa teille. Laila

Toimintaa vuonna 2021

Sääntömääräiset kaikille avoimet, kevätkokous maaliskuussa käsittelee mm. edellisen vuoden toimintakertomukset ja tilinpäätökset ja syyskokous marraskuussa puheenjohtajan ja hallituksen valinnat. sekä vahvistaa talousarvion ja toimintasuunnitelman. Hallitus kokoontuu ja vastaa yhdistyksen toiminnasta vuosikokousten välisenä aikana.

Yhdessä olemme enemmän!
Yhdistysten jäsentapaamisissa, liikunta-, kädentaito- sekä muissa  harrasteryhmissä yhdistyvät samankaltaisia sairauksia sairastavien keskinäinenvuorovaikutus sekä mielekäs ja viihdyttävä tekeminen. Ryhmiin voi osallistua niin toisten kanssa uutta oppien ja kokien kuin myös toisten innostajana ja ohjaajana. Mikset sinäkin tulisi nyt mukaan!

Syksyn 2021 toimintaa

Tapahtumista ilmoitetaan keskiviikkoisin ilmestyvässä Koti-Kajaanissa ”Seurat toimivat” -palstalla, myös Koti-Kajaanin ja Kainuun Sanomien menovinkeissä päiväkohtaisesti.
Jäsentapaamisten aiheina on esitelmiä, tutustumiskäyntejä ym. jäsenistöä kiinnostavia aiheita.
Reumaliiton järjestämä valtakunnallinen reumaviikko
Tervetuloa

Varainhankinta

Jäsenten aktiivista osallistumista varainhankintaan toivotaan.
Jäsenten apua tarvitaan arpajaisten ja muiden varainhankinta-tempausten toteuttamisessa.