Yhdistyksen toiminta on jäänyt kesätauolle syyskuun alkuun asti.

Kiitokset kaikille kevään aikana toimintaan osallistuneile!

Kesän aikana voidaan osallistua esim johonkin teatterimatkaan, jos kiinnostusta esiintyy.

Ja aina voi ottaa yhteyttä puheenjohtajaan tai jäsenasioidenhoitajaan, jos yhdistysasiaa ilmenee.

Muistathan, että yhdistyksellä on jaossa maskeja 50 kpl laatikoissa, tiedustele puh. 0400787127.

Tutun Tuvalta voit käydä ostamassa käsityönä valmistettuja tuotteitamme..

"Keikkakalenteri" kevät 2022

Tiistaikerhot alkaa 11.1.2022 klo 12.00

Kerhoon haetaan myös uutta toimintamallia saadaksemme uusia osallistujia myös mukaan. Ohjelma tarkentuu alkuvuodesta.

Kerhot kokoontuvat tiistaisin klo 12.00-14.00 Tutun Tuvalla.                                                       Kuukauden ensimmäisenä tiistaina ohjelmassa käsitöitä, askartelua, vierailukäyntejä ym. Kuukauden toinen tiistai Ohjelma vielä avoinna.                                                          Kuukauden kolmantena tiistaina tutustutaan digimaailmaan ruohonjuuritasolla.            Kuukauden neljäs tiistai pelataan lautapelejä, jolloin voit tuoda myös suosikkipelisi muiden iloksi. Kerhot toimivat vapaaehtoisten ohjauksessa ja ovat maksuttomia.

Yhdistyksen kerhovastaavana Laila Lukkari puh. 0400787127

Tervetuloa mukaan toimintaan!!

Viisi syytä alkaa vapaaehtoiseksi

1. Mielekäs yhdessä tekeminen

"Miksi ei? Siinä ei menetä muuta kuin aikaa, joka tulee käytettyä paremman hyväksi."           "26 vuotta sairastaneena koin, että voin antaa toivoa vastasairastuneille. On ihanaa toimia     yhdessä samassa elämäntilanteessa olevien kanssa."

2. Ystävät ja verkostot

"Olen saanut hyviä ystäviä ja iloa yhdessä tekemisestä ja yrittämisestä."                             "Saan olla osallisena erilaisissa yhteisöissä."

3. Vertaistuki ja muiden auttaminen

"Toisten auttamisesta tulee hyvä mieli. Kun antaa, saa itsellekin."                                     "Halusin osallistua ja kuulua johonkin ryhmään. Haluan jakaa tietoa omasta sairaudesta ja     auttaa muita."

4. Omat tiedot ja taidot käyttöön

"Vapaaehtoistyössä voi auttaa toisia oppimaan uutta. Siinä oppii myös itse."         "Tapahtumien järjestäminen on itseilmaisun muoto. Pidän mieluusti myös työpajoja, joiden     avulla innostan muita luovuuteen."

5. Oppi ja uudet kokemukset

"Vapaaehtoistoiminta antaa minulle uusia unohtumattomia kokemuksia, kohtaamisia ja     tuttavuuksia, se antaa luottamusta tulevaan."