Hei, nyt kannattaa liittyä jäseneksi, sillä loppuvuonna ei peritä enää jäsenmaksua.

TULEVAA viikko 42

ma 18.10. klo 13.00 Käsipaino-Kahvakuulajumppa
ti 19.10 klo 10.00-12.00 Toimisto
ti 19.10. klo 12.00-14.00 Digikerho    Erja Elfing opastaa esim tietoturvasta, laitteiden aasetuksista jne, mieti ennakkoon omasta ongelmasta kysymystä.
to 21.10. klo 15.30-16.15 Allasjumppa
Tervetuloa!

ma 25.10. Jäsenilta jossa esitetään mm. juhlasta tehty video sekä Historian havinaa video voidaan esittää uudestaan.

Yhdistyksellä on lahjoitusmaskeja jaossa jäsenille, tarvitessasi ota yhteyttä numeroon 0400787127, maskit on pakattu 50 kappaleen paketeiksi.

kaikki kokoontumiset syksyn 2021 aikana

Tiistaikerhot alkaa 7.9.2021

Kerhot kokoontuvat tiistaisin klo 12.15-14.15 Tutun Tuvalla.

Kuukauden ensimmäisenä tiistaina ohjelmassa käsitöitä, askartelua, vierailukäyntejä ym.

Kuukauden toinen tiistai Ohjelma vielä avoinna.

Kuukauden kolmantena tiistaina tutustutaan digimaailmaan ruohonjuuritasolla.

Kuukauden neljäs tiistai pelataan lautapelejä, jolloin voit tuoda myös suosikkipelisi muiden iloksi.

Kerhot toimivat vapaaehtoisten ohjauksessa ja ovat maksuttomia.

Yhdistyksen kerhovastaavana Laila Lukkari puh. 0400787127

Tervetuloa mukaan toimintaan!!

Vertaistapaamisen ja vapaaehtoistyön merkitys

Yksi toiminnan tärkeimmistä tehtävistä on tarjota vertaistukea, vuorovaikutusta samassa tilanteessa olevien kanssa.

Kun on lähtenyt yhdistyksen järjestämään tiaisuuteen ja siitä on jäänyt hyvä mieli, vahvistaa se kaikin puolista jaksamista. Oman aikansa antaminen ja vapaaehtoinen työskentely yhteisen hyvän eteen lisää todetusti merkityksellisyyden tunnetta elämässä.

Parhaimmillaan vapaaehtoistyö antaa mahdollisuuden itsensä kehittämiseen ja sosiaalisiin verkostoihin, tarjoaa keinoja sairauden kanssa pärjäämiseen ja tuo iloa arkeen. Innostus tarttuu ja houkuttelee mukaan uusia ihmisiä.

Jokaiselle on paikkansa ja jokainen tapaaminen yhdistyksen järjestämässä tilaisuudessa on luonteeltaan vertaistapaaminen.  Reumayhdistys tarjoaa erilaisia osallistumisen mahdollisuuksia. Voit käydä yksittäisissä tapahtumissa tai tulla toimintaan mukaan sitoutuneemmin. Toimintaryhmiä ohjaavatkin pääsääntöisesti omat jäsenemme. Yhdessä oleminen ja tekeminen on vuorovaikutusta parhaimmillaan samanlaisessa tilanteessa olevien kanssa.